5-12-2017

Jaaroverzicht 2017

In 2017 leerden verschillende studenten en jonge professionals over de grenzen van hun eigen vakgebied kijken door de integrale aanpak van Delta Talent. Daarbij worden ecologische, economische en maatschappelijke belangen op creatieve wijze gecombineerd. Delta Talent heeft in 2017 dan ook mooie resultaten geboekt, met inspirerende themadagen, ontmoetingen en uitwisselingen. Dit deden we samen met vele partners.

Themadag Haringvliet

Bijna 300 studenten van verschillende opleidingen namen dit jaar deel aan de activiteiten van Delta Talent. Ook kregen de partnerorganisaties van Delta Talent en verschillende opdrachtgevers opnieuw toegang tot de professionals van de toekomst. Tijdens veldbezoeken, workshops, afstudeeropdrachten en ontmoetingen met bevlogen experts werd de verbinding gelegd tussen vragen uit de praktijk en het aanbod van het onderwijs. Bekijk het jaaroverzicht 2017 voor een greep uit de activiteiten.

Het Delta Talent programma in 2018 bestaat uit themadagen, ontmoetingen en een studentenprijsvraag. Delta Talent wordt mede mogelijk gemaakt door de Nationale Postcode Loterij. Wilt u partner worden? Neem dan contact met ons op.